Våre garantier

Våre garantier

Vi er så trygge på at du skal bli fornøyd med tjenesten du kjøper hos oss at vi har innført en rekke garantier for å bygge opp under den kvaliteten vi mener våre tjenester har

Svargaranti for e-posthenvendelser

Vår førsteklasses support støttes av en svargaranti på alle elektroniske henvendelser. Dette betyr at alle e-posthenvendelser til oss skal få et svar innenfor vår garantifrist. Dersom vi mot formodning ikke besvarer din henvendelse innen fristen, får du en halv månedsavgift refundert på din neste faktura fra oss!

Garantien gjelder alle e-posthenvendelser hvor du får et saksnummer i retur fra oss og hvor prioriteten på din sak er satt til Normal.

Tidsfristene i vår svargaranti er:

Som eneste norske webhotelleverandør publiserer vi også vår gjennomsnittlige svartid samt vår svargarantistatistikk på våre nettsider! Hos MyWebhost får du full åpenhet rundt våre tjenester.

Du kan følge med på din henvendelse fra våre supportsider.

Oppetidsgaranti colocation og datasentertjenester

For våre colocation og datasentertjenester har vi en oppetidsgaranti på 99,99%. Oppetidsgarantien gjelder utstyr tilkoblet redundant strøm (A/B kilde). Dette tilsier at tjenestene som leveres av oss ikke skal ha en nedetid på mer enn maksimalt 4 minutter og 23 sekunder per måned.

Dersom en eventuell nedetid overstiger 0,01% i løpet av en kalendermåned vil vi for hver halvtime utover dette refundere en prosentvis andel av prisen på tjenesten den aktuelle måneden. Maksimal refusjon er 100% av den betalte månedsavgiften den aktuelle måneden.

30 dagers pengene tilbake garanti

Alle tjenester hos MyWebhost har en 30 dagers pengene tilbake garanti. Dersom du i løpet av de første 30 dagene etter bestilling ikke er fornøyd med tjenesten, refunderer vi alle avgifter for den bestilte tjenesten uten spørsmål.

Avgifter for registrering eller flytting av domenenavn refunderes ikke, da eierskap til et domene ikke kan reverseres når et domene er registrert eller flyttet.